1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

PDF Print E-mail

Written by ownislam Wednesday, 13 June 2012 01:35

kTRK E RAFA YADAIN KE AIK HADEES

KE BARY MAIN AIK SWAL KA JAWAB

Mohtram Molana sahib…….Aslamoalikum ;

Aap se phone pr swal kyat ha is ke tafseer hasb e zail he baraye mehrbani is ko zamzam main shaya krein ta ke aur log b is se fayda uthayen.

Hazrat jabar bin sumra r.a ke riwayat jis main rafa yadain ko sharer ghorun ke trha keh kr rafa yadain se mana kya gaya he, aur sakoon se namaz prhne ka hukam he, is ko Imam muslim r.a ne aur sary mohdseen se salam ke bab main rakha he, kya is se ye sabit nahi hota ke ye hadees indal ruku rafa yadain ke nahin he, gair muqalideen ka ye kehna he ke agr indal ruku rafa yadain ke hadees he to phir eideen aur witar ke namaz main b rafa yadain na krna chahye.

Urdu main likhne ke aadat nahin is lye ghalti ho to nazar andaz kr dain

WASALAM GHAFRAN AHMED

Zamzam!

Mujhe is se khushi hui ke aik baat aap ko khatki aur aap ne is ke bary main tahqeeq zaroori samjhi, bashaoor aur deen ke fikar rakhne waloon ka yehi andaz hona chahye aaj kal ye waba aam ho gaye he ke gair muqaldeen ke batun main par kr aur bila tahqeeq kye hue in ke batun ko durust jan kr boht se log rah e haq se bhatak rahe hain nojwanoon aur kam prhy likhy logun ko gair muqaldeen tarjuma wali Bukhari o muslim dikha dikha kr gumrah kr rahe hain ALLAH is fitna se umat e musalma ke hifazat farmayen.

Aap ke asal swal ka jawab daine se pehly arz kr doon ke agr kisi ne aap se ye kaha ke jo hadees ap ne zikar ke he is ko imam muslim ne aur sary mohadseen ne salam ke bab main rakha he, to jhoot kaha he ghalat baka he, dhoka dya he, gair muqalideen is mamla main purane khilari hain jhoot bolna, dhoka daina, kam prhy likhy logun ko waswasun main dalna in ka boht purana tareeqa he, gair muqalidyat isi rah se pheili he aura b b phail rahi he.

Imam Nisai r.a ne bab fe alsalam qayam kya he is main uskunoo fesalat wali hadees zikar nahin ke he balky ye hadees zikar ke he.

عن عبید اللھ وھو ابن القبطیھ عن جابر بن سمرة قال صلیت مع رسول اللھ صلی اللھ علیھ وسلم فکنا اذاسلمنا قلنا بایدیناالسلام علیکم، السلام علیکم قال إ فنظر الینا رسول اللھ علیھ وسلم فقال ما بالکم تشیرون بایدیکم کانھا اذا ناب خیل شمس اذاسلم احد کم فلیلئفت الی صاحبھ ولا یومئ بیدہ ﴿نسائ باب السلام الیدین﴾

Hazrat ubaid ullah bin qabtya Hazrat Jabar bin sumra r.a se riwayat krty hain ke main ne rasool ullah صلی اللہ علیہ وسلم ke peachy namaz prhi to hum jab salam pheirty to apne hath hila hila kr aslamoalikum aslamoalikum kehty, to ALLAH ke Rasool صلی اللہ علیہ وسلم ne humari trf daikha aur farmaya kya ho gaya he tm ko ke tm apne hath se is trha ishara krty ho goya hath sarkash ghory ke dum hain jab tm main se koi salam kry to apne bagal waly ke trf mutwaja ho aur hath se ishara na kre.

Is hadees main ghor farmaye, aap ko kahein uskunoo fisalat namaz main sakoon ikhtyar kro ka jumla nazar nahin aaye ga, aur na is main rafa yadain ka zikar nazar aaye ga, maloom hua ke اسکنو فی الصلوة yani trk e rafa yadain wali hadees alag he aur ye hadees alag اسکنوا فی الصلوة wali hadees main sahaba kiram ko nabi صلی اللہ علیہ وسلم ne rafa yadain krty daikha tha is se mana farmaya aur is hadees main he ke sahaba kiram salam pheirty waqt hath hilaty thy aap صلی اللہ علیہ وسلم ne is hadees main salam phairty waqt hath hilane se mana farmaya.

Is bab main Nisai ne اسکنوا فی الصلوة wali hadees zikar he nahin ke he, is lye gair muqalideen ka ye kehna ke tmam mohadseen is hadees ko salam ke bary main zikar krty hain haqeeqat ke bilkul khilaaf he aur bilkul jhoot baat he.

Ab aaye Muslim shareef ke trf jis main اسکنوا فی الصلوة wali b hadees he aur asal soorat e hal se waqfyat hasil kijiye. Muslim shareef main ye bab qayam kya he.

باب الامر باالسکون فی الصلوة والنھی ین الاشارة بالید و رفقھا عند السلام واتمام اصفوف الاول والتراض فیھا والامر با الاجماع۔

Yani is bab ke teht jo hadeesain hoon ge in se mudarja zail misayal ka isbaat kya jaye ga.

1.namaz main sakoon ikhtyar krna 2. salam ke waqt ishara krne aur hath uthane se mana krna 3. pehli safoon ko poora krna aur mila hua hona 4. aur mil jul kr khara hona idhr udhr khary ho kr namaz na prhna.

Imam muslim ne is bab ke teht jo hadeesain zikar ke hain in se inhe misayal ko sabit kya he aur ye sary misayal kisi aik hadees se sabit nabi ho rahe balky in ke lye alag alag hadeesain hain, maslan aik hadees main aik to ye masala bayan kya gaya he ke namaz main rafa yadain na kro sakoon ikhtyar kro doosra masla isi hadees se ye bayan kya he ke pehli safoon ko poora kro teeesara masala ye bayan kya gaya he ke safoon ko khoob jama kr ke qayam kro chotha masala ye bayan kya he ke bikhar kr ke nahin ijtamai shakal main namaz prhna chahye.

In tmam misayal ko Imam muslim r,a ne is hadees se sabit kya he jo is bab ke pehli hadees he.

عن تمیم طفة عن جابر بن سمرةۛۛ قال خرج علینا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فقال مالی اراکم رافعی ایدیکم کانھا اذناب خیل شمس؟اسکنو فی آلصلوة قال ثم خرج علینا فرٲنا حلقا فقال مالی اراکم عزین؟ قال ثم خرج علینا الا تصفون کما تصف الملائکة عندربھا ققلنا؛ یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کیف تصف الملا ئکةعند ربھا ، قال یتمون الصفوف الاول ویترا صون فی الصف۔

Hazrat tamim turfa Hazrat jabar bin sumra r.a se riwayat krty hain ke humary ooper rasool ullah صلی اللہ علیہ وسلم nikly aur hum hath utha kr namaz prh rahe thy to ap صلی اللہ علیہ وسلم ne farmaya, mujhe kya ho gaya he ke main tm ko rafa yadain krne wala daikh raha hoon goya ye hath sarkash ghory ke dum hain , namaz main sakoon ikhtyar kro. Itne hisa ke tarjuma pr ghor krein, is hisa main rafa yadain krne pr nagawari ka izhar krna he, aur namaz main sakoon ikhtyaar krne aur hath na uthane wala masla batlana he, ab hadees ke doosry hisa ka tarjuma daikhain, Hazrat jabar r.a farmaty hain,

Phir aik dafa rasool e akram صلی اللہ علیہ وسلم humary ooper nikly to aap ne hum ko daikha ke hum mukhtalif halqun main bat kr namaz prh rahe thy to ap صلی اللہ علیہ وسلم ne farmaya mujhe kya ho gaya he main tm ko bikhra hua alag alag halgun main daikh raha hoon.

Hadees paak ke is hasa main ap صلی اللہ علیہ وسلم ne alag alag halqun main bat kr namaz prhne pr nagwari ka izhar farmaya he yani ijtamai shakal main namaz prhne ka masla bayan hua he.

Hadees paak ka teesra hisa mulahiza ho jis ka tarjuma he,

Phir aik dafa aur ap صلی اللہ علیہ وسلم humary ooper nikly to ap ne farmaya ke tm log is trha saf kyun nahin banaty ho jis trha malayka ke safain in ke rab ke pas hoti hain hum ne poocha aa ALLAH ke Rasool صلی اللہ علیہ وسلم malayaka apne rab ke pas kis trha saf banaty hain? To ap صلی اللہ علیہ وسلم ne farmaya. Wo pehli safoon ko poori krty hain aur saf main jam kr khary hoty hain.

Hadees paak ke is teesry hisa main pehi safoon ko poora krne aur safoon main jam kr khary hone ka masla bayan hua.

Yani is bab main char masloon ka zikar tha ke in ko hadees se sabit kya jaye ga is pehli hadees main in main se teen ka zikar he salam ke waqt ishara se mana krne wala masla is hadees main zikar nahin kya gaya he . is ke lye imam muslim r,a ne doosri hadees zikar ke he, is doosri hadees ke ravi b Hazrat jabar bin sumra r.a hain, mgr chunke wo hadees doosri he is lye is ke sanad aur is ke alfaz b alag hain, ye doosri hadees asal alfaz ke sath mulahiza ho.

عبید بن القبطیھ عن جابر بن سمرة قال؛ کنا اذا صلینا مع رسول اللھ صلی اللھ علیھ وسلم؛ قلنا السلام علیکم ورحمة اللھ واثار بیدہ الی الجانبین فقال رسول اللھ صلی اللہ علیھ وسلم علام تومون بایدیکم کانھا اذناب خیل شمس ؟ انما یکفیکم احدکم ان یضع یدہ علی فخذہ ثم یسلم علی اخیھ من علی یمینھ و شما لھ۔

Ubaid ullah bin qabtya Hazrat jabar bin sumra r.a se naqal krty hain ke unhun ne farmaya ke hum Allah ke Rasool صلی اللہ علیہ وسلم ke sath namaz prha krty thy to hum aslamalikum wa rehmat ullah kehty thy aur apne hathun se dono janib dayen aur bayen ishara krty thy, to ap صلی اللہ علیہ وسلم ne farmaya tm log apne hathun se kis waja se ishara krty ho goya wo sarkash ghory ked um hain, bas tmhre lye itna kafi he ke tm main hr shaks apni ran pr hath raky phir dayen aur bayen apne bhai ke trf rukh kr ke aslamalikum warehmatullah kahe.

Is hadees main daikhye sirf aik masla ka zikar he yani salam ke waqt ishara krne se mana kya gaya he aur salam kis trha se pheira jaye is ka tareeqa bataya gaya he ke salam pheirty waqt hath se ishara krne ke zaroorat nahin he balky is ka tareeqa ye he ke hath ran pr ho aur dayen aur bayen rukh phair kr salam pheira jaye.

Is hadees ko imam muslim r.a ne aik doosri sanad se in alfaz ke sath b zikar kya he jis se masla aur saaf ho jata he, Hazrat jabar r.a farmaty hain.

صلیت مع رسول اللھ صلی اللھ علیھ وسلم فکنا اذا سلمنا قلتا بایدینا السلام علیکم، السلا م علیکم فنظر الینا رسول اللھ صلی اللھ علیھ وسلم فقال ؛ ما شانکم؟ تشیرون بایدیکم کانھا اذناب خیل شمس؟ اذا سلم احد کم فلیلتفت الی صاحبھ ولا یومی بیدہ

Yani main ne Rasool e akram صلی اللہ علیہ وسلم ke sath namaz prhi to hum jab salam phairty thy to apna hath hila kr aslamoalikum aslamoalikum kehty thy, to ap صلی اللہ علیہ وسلم ne hum se kaha kya baat he? Tm apne hathun se kyun ishara kr rahe ho goya sarkash ghory ked um hain, jab tm main koi salam phairy to apne baghal waly ke trf mutwajo ho aur apne hath se ishara na kre.

Ap dono masloon wali hadeesun ko ghor se prhein yani jis namaz main rafa yadain se mana krne aur sakoon ikhtyar krne ka hukam mazkoor he is ko ghor se prhein aur baad wali in dono hadeesun ko ghor se prhein jin main sirf salam ke waqt ishara se mana kya gaya he aap ko in dono hadeesun main wazeh frq nazar aaye ga pehli hadees main kai masloon ka bayan he jab ke doosri hadees main sirf namaz main ishara krne ka zikar aur mana krne ka bayan he, to phir dono hadeesain aik kaisy ho gayein? Rafa yadain wali poori hadees main salam krne ke waqt ishara krne ka kahein zikar he nahin he to is ko salam ke waqt ishara se mana wali hadees qarar daina aankh main dhool jhonkna he aur hadees e rasool صلی اللہ علیہ وسلم ko apni khawaish ke bheint chirhana he, main poory yaqeen ke sath kehta hoon ke jis ni dono hadeesun ko aik qarar de kr dono ka taluq salam ke waqt ishara krne ke masla se jora he wo sakht ghalat fehmi ka shikar hua he. Is ne dono hadeesun ke mazmoonun main ghor nahin kya he ya ghor kya he to is ne in dono hadeeesun ko samjha he nahin he aur agr samjha he to tajahul barta he.

Yani jaan boojh kr jahil bana he, aur sakht asbyat ka shikar hua he aur haq pr prda dalne ke narawa koshish ke he.

Yoon to gair muqalideen adam taqleed ka raag alapty hain hum kisi ke taqleed nahin krty hum mujtahid log hain, yehi nara hota he mgr jab haqeeqat ke nigha se in ko daikho to in se bara koi muqalid nazar b nahin aata, chunk e imam bukhari r,a ne aur baaz doosry mohadseen ne in dono hadeesun ko salam ke waqt ishara krne se he jora he is waja se gair muqaldeen ne b unhein ke taqleed main yahi kehna shuru kr dya ke in dono hadeesun ka taluq salam ke waqt ishara he se he is lye dono hadeesun main nabi صلی اللہ علیہ وسلم ne aik he lafz کانھا اذناب خیل شمس se mana kya he.

Tohfa alhozi main mashoor gair muqalid molana abdul rehman mubarikpuri ne dono hadeesun ko aik batlane main imam bukhari r,a he ka asal sahara lya he aur apni aqal ko dawat e ghor o fikar daine ke zehmat nahin de.

Pehla frq ye he ke Hazrat Jabar bin sumra r.a ke wo hadees jis main rafa yadain se roka gaya he wo boht mufasil aur is main aik sath kai misayal ka zikar he, jab ke ishara indal salam wali hadees main sirf ishara indal salam ka masla he kisi doosry masla ka zikar nahin he.

Doosra frq ye he ke ruku se mana wali hadees main he ke ap صلی اللہ علیہ وسلم aik dafa bahir tashreef laye to aik cheez se mana kya aur doosri martaba bahir tashreef laye to doosri cheez se mana kya teesri martaba tashreef laye to teesri cheez ka hukam farmaya goya aana jana kam azkam teen bar hua jab ke doosri hadees main is aane jane ka kahein zikar nahin he aur ye koi zaroori nahin he ke ap صلی اللہ علیہ وسلم ka bar bar aana aik he din aur aik he waqt main hua ho balky ghalban guman ye he ke aap ka ye aana jana aur mana farmana alag alag dino ya alag alag waqtun main hua tha jaise sum ka taqaza he aur yun b aqal main ye baat nahin aati kea p صلی اللہ علیہ وسلم aik he dafa main kai aise cheezun ko jin se ap صلی اللہ علیہ وسلم ne mana farmaya he pehli he martaba main daikhty to zaroor isi waqt aap sab se mana farma daity is lye bilashuba is hadees paak main alag alag waqtun ka zikar he.

Teesra frq ye he ke rafa yadain se mana krne wali hadees main he ke sahaba kiram r.a apni alag alag namaz halqa bana kr ke prh rahe thy nabi صلی اللہ علیہ وسلم ke namaz prhane aur sahaba kiram r.a ka ap صلی اللہ علیہ وسلم ke peachy namaz prhne ka koi zikar nahin he jab ke ishara indalsalam wali hadees main aap صلی اللہ علیہ وسلم ke namaz prhane aur sahaba kiram r.a ka ap صلی اللہ علیہ وسلم ke peachy namaz prhne ka zikar he.

Chotha frq ye he ke aap صلی اللہ علیہ وسلم ne pehli hadees main “ما لی اراکم رافعی ایدیکمً “ farmaya yani mujhe kya ho gaya he ke main tm ko namaz main hath uthane wala daikh raha hoon jab ke doosri hadees main rafa yadain ka ishara tak nahin he.

5waan frq ye he ke rafa yadain krne se ap صلی اللہ علیہ وسلم ne uskunoo fee salat yani namaz main sakoon ikhtyar kro, ye keh kr rooka jab ke doosri hadees main ap صلی اللہ علیہ وسلم ne ye farmaya yani tm log hath se is trha ishara kyun kr rahe ho goya wo sarkash ghory ke dum hain, kabi aap ne farmaya tmhra kya hal he tm log hath se ishara krty hain yani sakoon ikhtyar krne ka koi zikar nahin he.

6ta frq ye he ke ishara indalsalam wali hadees aap ne ishara krne se mana farma kr namaz main salam pheirne ka tareeqa batlaya he ke is ka tareeqa ye he ke namaz prhne wala apna hath apni ran pr rakhy rahy aur dayen aur bayen bila hath hilaye salam phair de jab ke rafa yadain wali hadees main is ka door door zikar to kya ishara tak nahin he.

7waan frq ye he ke rafa yadain se mana krne wali hadees main Hazrat jabar r.a se riwayat krne waly tamim bin turfa hain aur in se riwayat krne waly musyab bin rafy hain aur in se riwayat krne waly aamash hain aur aamash se riwayat krne waly abu muavia hain aur abu muavia se riwayat krne waly do hain abu kuraib aur abu baker bin abi sheeba aur in dono se is hadees ko imam muslim r.a ne riwayat kya he. Aur ishara wali hadees jo imam muslim r.a ne zikar ke he is ko Hazrat jabar r.a se riwayat krne wlay doosry sahib ubaid ullah ibn e qabtya hain aur in se riwayat krne waly moamar hain aur muamar se riwayat krne waly ibn e abi zayda hain aur in se riwayat krne waly abu kuraib hain aur in se riwayat krne waly imam muslim hain.

Aap ghor farmayen ke abu kuraib ke baad dono hadeesun ke sanad bilkul alag alag ho jati hein jab ke dono hadeesun ke sanad alag alag he aur dono ka mazmoon alag alag he to dono hadeesun ko aik qarar daina kis qadar zabardasti he dono hadeesun main in wazeh ikhtilaaafat aur frq ke bawjood mehz imam bukhari r.a ya kisi aur mohadis ke taqleed main aik qarar daina kya dayanat aur insaaf ke baat ho ge aur jis ke samne dono hadeesain apne matan aur sanad ke sath hoon ge kya wo is ko tasleem kr lai ga?

Imam bukhari r.a to aik boht he ajeeb baat in dono hadeesun ke silsila main frma gaye hain in ka kehna he ke rafa yadain ka zikar jis hadees main he is ka taluq tashahud ke halat main aik doosry ko salam krne se he chunacha uskunoo fee salat wali hadees ke bary main imam bukhari r.a farmaty hain;

فانما کان ھذا فی اتشھد لا فی القیام کان یسلم بعضھم علی بعض فنھی النبی صلی اللھ وسلم عن رفع الا یدی فی التشھد﴿جزء رفع یدین﴾

Yani namaz main sakoon ka hukam jis hadees main he wo tashahud ke silsila main warid hui he halat e qayam se is ka taluq nahin he, sahaba kiram r.a tashahud ke halat main aik doosry ko salam krty thy to nabi صلی اللہ علیہ وسلم ne tashahud main hath uthane se mana farma dya.

Imam bukhari r.a ke is baat main kitna wazan he is ka faisla hr wo shakhs kr sakta he jis ke samne dono hadeesain hoon, rafa yadain se mana krne wali b aur salam phairty waqt ishara krne wali b rafa yadain se mana krne wali hadees imam muslim ke kitab se main ne shuru mazmoon main poori naqal ke he aap is main ghor farmayen imam bukhari r.a ne jo ye farmaya he ke is ka taluq tashahud main aik doosry se salam krne se he is ke kisi trha b gunjaish is hadees se nikalti he?

Agr imam bukhri r.a ke ye baat kisi darja main maan le jaye to is ka matlab ye ho ga ke ALLAH ke Rasool صلی اللہ علیہ وسلم ne tashahud ke halat main aik doosry ko salam krne ke ijazat de he salam krty waqt sirf hath uthane se mana kya he yani halat e tashahud jo namaz ke halat he is main aik doosry ko salam krna jayez he sirf hath uthana mana he to ab gair muqalideen ko chahye ke imam bukhari r.a ke fatwa pr amal krein aur halat e tashahud main aik doosry ko salam kya krein albata hath utha kr salam na krein.

Imam bukhari r.a ne is hadees ka ye jo matlab bayan kya he ye in ke zehan ke ijaad he hadees paak ka ye matlab hargiz nahin he na kisi mohadis ne ye matlab samjha he.

Ishara indalsalam wali hadees ka b imam bukhari r.a ne yehi matlab samjha he ke halat e tashahud main salam ke waqt hath uthane se roka gaya he. Yani sahaba kiram r.a aik doosry ko tashahud main hath utha kr salam kya krty thy to nabi صلی اللہ علیہ وسلم ne aik doosry ko salam krne se to mana nahin kya albata hath uthane se mana kr dya. Is aur doosri hadees ko imam bukhari r.a ne pehli hadees ke sharah qarar dya he imam bukhari r.a khud dono hadeesun ke mafhoom se naashna hain pehli hadees ka taluq namaz main rafa yadain he se rokne se he aur doosri ka taluq salam phairty waqt hath utha kr aslamoalikum kehne se he tashahud ke halat main aik doosry ko salam krne ka is hadees main koi zikar nahin he ye imam bukhari r.a ka ghalat ijtihad he aur dono hadeesun ke asal mafhoom se na waqfyat ke baat he, is waja se imam bukhari se pehly jin logun ne dono hadeesun ko alag alag samjha he aur hr aik ka mafhoom doosry se alag samjha he unhein ke baat durust he ye wo log hain jo imam bukhari r.a ke ustadun ke ustad hoon ge in ke muqabla main imam bukhari r.a ke nahin suni jaye ge. Raha swal ke phir witar main aur takbeerat e eidain main kyun hath uthaya jata he, yahan b uskanoo fe salat pr amal krty hue hath nahin uthane chahye ye baat b imam bukhari r.a ke he paida krda he aur inhein se gair muqalideen akhaz kr ke ye swal krty hain halan ke imam bukhari r.a ka ye aitraaz bilkul booda he. Maloom nahin imam bukhari r.a ke zehen main aitraaz kaise paida hua is lye ke witar aur eidain ke namaz isi trha se nabi صلی اللہ علیہ وسلم ne ta zindagi prhi thi aur yehi waja he ke is bary main kisi ka koi ikhtilaaf nahin he muwafiq o mukhalif sab hath utha kr he witar b prhty hain aur eidain ke namaz b ada krty hain jab ke namaz main rafa yadain ka masla ikhtilafi he kisi ke yahan hr takbeer ke sath rafa yadain krna he khwa qayam ke halat main ho khawa ruku ke ra ruku se uthne ke ya sajda ke ya sajda se uthne ke ya do rakat pr uthne ke in tmam jaghun pr takbeer ke sath rafa yadain krna he kisi ke haan sirf char jaga rafa yadain krna he jaisa ke aaj kal aam gair muqalideen ka isi pr amal he kisi ke yahan sirf namaz ke shuru he main rafa yadain krna he jaisa ke imam malik aur ahnaaf ka mazhab he to panj waqta namaz main rafa yadain ka masla to ikhtalafi he is lye is masla main hr aik apne apne dalayal paish kre ga aur daikha jaye ga ke kis ke dalyal qawi hain aur kis ke kon kon se dalyal hain chunacha ahnaaf ne panj waqta namaz main rafa yadain na krne ke aik daleel jabar bin samra r.a wali hadees ko b banaya jaye aur ye itni qawi aur sahi daleel he ke imam bukhari r.a jaisa mohadis b is daleel ke samne bebas aur aajiz he aur bejan aitraaz kr ke is daleel ko mashkook banana chahta he. Imam bukhari r.a ka ye aitraaz aisa he he jaisy koi kahe ke jab namaz main sakoon ka hukam he to ruku aur sajda kyun kya jaye namaz main uthna baithna kyun ho zahir he ye aitraaz ghalat he humein namaz isi trha prhne ka hukam dya gaya he aur sab isi trha ruku aur sajda ke sath namaz prhty hain isi waja se ruku aur sajda uskunoo fee salat ke khilaf nahin he isi trha witar aur eidain ke namaz jis trha shiryat main mashroo he isi trha prhi jaye ge wo usknoo fe salat ke khilaaf na ho ge na is se nabi صلی اللہ علیہ وسلم ne mana farmaya he na is pr nagawari ka izhar kya he jab ke namaz main rafa yadain ka masla ikhtlafi he hata ke malkya baaz kitabun main rafa yadain krne ko makrooh likha he aur imam malik ka mashoor mazhab yehi he ke ibtada e salat ke elawa doosri jagun pr rafa yadain krna mustahab nahin he is se maloom hota he ke madina munawra main imam malik r.a ke zamana main jo namaz prhi jati thi wo bila rafa yadain ke thi. Aur zahir he ke imam malik r.a ke zamana main tabyeen thy jinhun ne sahaba kiram r.a se namaz seekhi thi maloom hua kea am sahaba kiram r.a ka mazhab rafa yadain krna nahin tha ur is ka sabot is se milta he ke imam bukhari r.a ke shagird imam tirmizi r.a rafa yadain wali hadees zikar krne ke baad farmaty hain rafa yadain pr amal krne waly ashab nabi صلی اللہ علیہ وسلم main se baaz he log thy lafz baaz la kr imam tirmizi r.a ne masla bilkul he saaf kr dya ke rafa yadain krna sahaba r.a main se kuch he logun ka mazhab tha aam toor pr sahaba kiram r.a rafa yadain nahin krty thy.

Aur jab aam toor pr sahaba kiram rafa yadain nahin krty thy to kyun nahin krty thy in ke rafa yadain na krne ke koi waja to ho ge aur waja wohi he ke nabi صلی اللہ علیہ وسلم ka ye hukam ho chukka tha ke uskanoo fe salat namaz main sakoon ikhtyar kro kya ho gaya he ke main tm ko rafa yadain krta hua daikhta hoon, is jumla main rafa yadain krne pr nagawari ka izhar he.

Imam bukhari r.a ko b rafa yadain krne waly sirf 17 sahaba kiram r.a ka he pata chal saka, Huzoor صلی اللہ علیہ وسلم ke wisal ke waqt sahaba kiram r.a ke tadad aik lakh se zayada thi itni bari tadad main se sirf 17 ka imam bukhari r.a pata laga saky jo rafa yadain krty thy.

Ab tak humari guzarishaat jo aap ke asal swal ke mutalik thein ye baat ashkara ho gaye ke muslim shareef main jo dono hadeesain hain wo dono alag alag hain aik ka taluq rafa yadain rokne se he aur doosry ka taluq namaz se salam phairty waqt ishara se mana krne se he, jo log dono ko aik hadees qarar daity hain in ke soch ghalat he, dono hadeesun ka mazmoon is ke elawa jo aur frq hain is ke tayeed krty hain.

Agr ab b koi gair muqalid na many to aap is se kahein ke dono hadeesun ke mazmoon ko samne rakh kr aur in ke sandoon ko samne rakh kr wo dono hadeesun ko aik sabit kr ke dikhlaye, neez agr dono hadeesain aik he hein jaisa ke imam bukhari r.a ka khayal he to imam bukhari r.a ke tashreeh ke mutabik sahaba kiram tashahud main hath utha kr aik doosry ko salam krty thy, in ko tashahud main salam krne se nahin roka gaya sirf hath uthane se roka gaya he ab gair muqalideen halat e tashahud main bila hath uthaye aik doosry ko salam krne ke sunat jari krein.

Khuda humari ye tahreer ap ke lye aur zamzam ke doosry qareen ke lye bayes tasali ho.

Wasalaam abubakar ghazi puri

 

Other Menu

Latest Articles

Who's Online

We have 895 guests online

Statistics

Members : 6
Content : 1066
Content View Hits : 4329461

Get Latest Feed

Enter you email address to get in touch with latest updates

یہاں اپنا ای میل ایڈریس رجسٹر کروائیں اور ویب سائٹ کی تازہ اپ ڈیٹس سے باخبر رہیں

Most Read Articles

  1. مولانا اسماعیل محمدی
  2. فضائل اعمال
  3. مولانا محمد امین صفدر اوکاڑوی
  4. نفس کے پجاری - غیر مقلدین
  5. جنت البقیع میں مدفون علمائے دیوبند
  6. طاہر القادری رنگے ہاتھوں پکڑا گیا۔!! ضرور دیکھیں
  7. شیعہ مذہب کی ابتداء ۔۔۔ اور ان کا فرقوں میں بٹنا
  8. انٹرنیٹ کی کارستانیاں (ایک بدنصیب لڑکی کی داستان
  9. انگریز کا الاٹ کردہ لقب اہلحدیث واپس کرتے ہیں
  10. Mufti Manzoor Mengal
  11. فتنہ ڈاکٹر ذاکر نائیک
  12. مولانا حق نواز جھنگوی ۔ آڈیو بیانات
  13. مناظرہ کوہاٹ کی ویڈیوز
  14. جوشخص شیعہ کے کفر میں توقف کرے تو وہ بھی ان جیسا کافر ہے۔
  15. ترک رفع الیدین والی حدیث کو کن کن محدثین نے صحیح قرار
  16. مولانا ضیا ء الرحمن فاروقی ۔ آڈیو بیانات
  17. Shaikh Saad Al Ghamedi
  18. مناظرہ ترک رفع الیدین - محمد امین اوکاڑوی
  19. مصنف ابن ابی شیبہ کی ناف کےنیچےہاتھ باندھنےوالی روایت کی تحقیق
  20. شیعوں کا عقیدہ ان کی کتابوں سے
  21. Ameer Shariat Syed Attaullah Shah Bukhari
  22. بیکاٹ فیس بک
  23. تاریخی حولات جات۔ شیعہ کافر
  24. خاتم الانبیاء کا طریقہ نماز
  25. درس حدیث دارالعلوم دیوبند
  26. Maulana Ilyas Ghuman - Audio bayanat
  27. غیر مقلدین کے سوالوں کے جوابات
  28. بریلویت قصور۔ مولانا الیاس گھمن
  29. ام المومنین سیدہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا
  30. اهل حدیث کے چهہ نمبر
  31. ALLAH EXISTS WITHOUT A PLACE
  32. سلفی کون؟ حنفی یا غیرمقلد؟
  33. سنی مسلمان شیعہ کی تکفیر کیوں کرتے ہیں؟
  34. The Blindest Following
  35. میں کیوں حنفی ہوا؟

Share you Idea

تمام حضرات سے گذارش ہے کہ سائیٹ کو ایکسپلور کرتے ہوئے اگر آپ کو کوئی خرابی نظر آئے یا اپ سائیٹ کی بہتری کیلئے کوئی مشورہ دینا چاہیں تو کنٹیکٹ اس کے پیج پر جا کر ہمیں ضرور مطلع فرمائیں

 

Ownislam:

This Website is dedicated to our beloved Prophet Muhammad (PBUH). In this website you will get the correct information regarding Islam in the light Holy Quran and the Authentic Hadith. It's time to understand and practice Islam properly so that we can spread the message and teachings of deen. Our zeal is to bring people back to real Jama'at of our Nabi Muhammad PBUH and Sahabas R.A.

We Would Like You To

Join .... Invite ... Share